Asukoht: Ostuabi

www.laiguline.ee

Sinu ostukorv on tühi.

Ostuabi

Prindi PDF
Ostuabi

Kasutajaks registreerimine

  • Soovitame end meie kodulehel püsikliendiks registreerida ning tellimuse esitamiseks oma e-maili aadressi ning parooliga sisse logida. See võtab aega vaid hetke, kuid selle eeliseks on, et peame siis Sinu eest meeles Sinu andmeid ja aadresse (need väljad on hiljem täidetud automaatselt). Samuti teeme pidevalt püsiklientidele sooduspakkumisi, mida näevad ja saavad kasutada vaid registreeritud kasutajad.
  • Registreerumine ja sisselogimine ei ole kohustuslik, võid esitada tellimust ka ilma logimiseta. Samuti võid sisse logida, millal soovid – nii enne esimese toote ostukorvi panekut kui ka siis, kui tellimus on pooleli või juba valmis.

Tellimine

  • Vali välja Sulle sobivad tooted ja lisa need ostukorvi, klikkides nupule. Ostukorvis saad tellitavate kaupade koguseid muuta ja tooteid eemaldada. Kui oled kõik soovitavad tooted ostukorvi lisanud, kliki nupule „Täida tellimus”.
  • Vali meelepärane transpordiviis, täida vajalikud andmed, kontrolli, kas soovitud tellimuses on kõik andmed korrektselt esitatud ning kui oled tutvunud meie ostukeskkonnas kehtivate tingimustega, vajuta nupule „Edasi“.
  • Peale makse sooritamist  Sinu poolt valitud viisil loetakse ost sooritatuks ning Sinu tellimus võetakse täitmisele. Sinu e-mailile saadetakse koopia arvest.

Maksmine

  • Ostude eest saab tasuda pangaülekandega, kasutades meie kodulehel olevat pangalinki või sisenedes Swedbank või SEB panga internetipanka. Kasutades pangalinki, vajuta pärast makse sooritamist kindlasti linki „Tagasi kaupmehe juurde“. Sind suunatakse tagasi www.laiguline.ee lehele. Arvega maksmisel palume tasuda arve hiljemalt 3 päeva jooksul, vastasel juhul kustub tellimus automaatselt ja uueks ostuks on vaja vormistada uus tellimus. Maksmisel palume selgitusse märkida arve number.
  • Kui toote eest on tasutud, kinnitab www.laiguline.ee tellimuse ära ning kaup tellitakse ära(kui seda laos olemas ei ole). Kauba tarneaeg on kirjas toote lehel toote kirjelduse all (3-30 tööpäeva). Kui tarneaeg venib mingi põhjuse tõttu pikemaks, teavitatakse klienti sellest eelnevalt 2-3 tööpäeva ette.
  • Kinkekaardi puhul, maksab klient kinkekaardi eest vastava summa, peale mida 24H jooksul saadetakse kliendi poolt määratud e-posti aadressile kinkekaart, millel on peal unikaalne kood ja kehtivuse kuupäev(Kõik kinkekaardid kehtivad 90 päeva alates hetkest, mil kliendi poolt määratud e-posti aadressile kinkekaart saadetakse), mida kupongi kasti sisestamisel saab kasutada toodete eest maksmisel.  Kui kehtivuse kuupäev on ületatud, ei pea laiguline.ee kinkekaarti tagasi ostma või muul viisil hüvitama.

Kauba tagastamine

Sul on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu , kui kaup ei vasta e-poes vastavale tootele või kaubal esineb defekte  - 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest(Saajale lähimasse postkontorisse paki jõudmisest.) Kauba tagastamine toimub vastavalt VÕS § 56 lg 1 jägi. ehk (1) Tarbija võib sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Asja puhul algab tähtaeg päevast, mil asi, samaliigiliste asjade kättetoimetamise korral aga esimene osa asjadest, on jõudnud tarbijani ning on täidetud käesoleva seaduse §-s 55 sätestatud kohustused. Kauba palume tagastada originaalpakendis, teavitades selles eelnevalt meid (e-maili See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud.   teel) ja leppides tagastuse vormis kokku. Tagastatud kauba esinduslik välimus ei tohi olla rikutud ning toode ei tohi olla vigastatud mingil muul moel. Tarbija peab kasutama kaupa sellisel viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Veendumaks kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja uurima kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks seda teha poes (VÕS § 562 lg 4). Tarbijal peab  teadma, et tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks peab ta tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui ostja kahjustab kaupa selliselt, et kaupa ei ole võimalik kauplejal uuena müüa, peab ostja tasuma kaupmehele kauba puhastamise või parandamiskulud. Kauba väärtuse vähenemise eest tasub ostja.
KÕIK KAUBA TAGASTAMISEGA SEOTUD KULUD KANNAB OSTJA, kui kaup tagastatakse 14 päeva jooksul sidevahendi teel sõlmitud lepingust taganemise õiguse alusel. Defektise kauba tagastamise ja ümbervahetamisega seotud paki saatmise postikulud katab müüja. Kui kaup on tagastatud, ning kaup ei ole vigastatud ega rikutud, saadab laiguline.ee selle tootjafirmasse, kus tehakse kindlaks, kas toode on purunenud tarbija süül või on tegemist tehasepraagiga. Kui tootjafirma annab laiguline.ee-le teada, et toode on tarbija kasutamise tagajärjel purunenud tarbija enda süül, raha ei tagastata ning tarbija e. klient kes toote ostis katab ise toote garantiisse ja tagasi saatmise kulud. Kui tootjafirma annab laiguline.ee-le teada, et toote purunemine või defekt on tehase enda süü, ei pea klient, kes toote soetas juurde maksma ning uus toode või raha tagastatud kauba eest tagastatakse kliendile. Tagastatud kauba eest kanname raha tagasi samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest. Tagastame kliendile raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest meieni (Välja arvatud juhul, kui tehase ekspertiis vigasele tootele kestab kauem). Lepingust taganemisel (toote tagastamisel) hüvitab paki tagastuskulu ostja(ostu eest tasuja).